Tietoa jäsenelle

Autamme ja tuemme jäseniämme työelämän muutoksessa ja nostamme työn arvostusta. Tunnemme suomalaisen työelämän

Jyty neuvottelee jäsentensä työehtosopimuksista, edistää työhyvinvointia ja kehittää suomalaista työelämää. Jyty tarjoaa jäsenilleen lainopillisia palveluja työelämän ja työsuhteiden ongelmakysymyksissä. Työttömyyden varalta olet oikeutettu ansiosidonnaiseen päivärahaan Työttömyyskassa Aarian jäsenenä. Jytyn jäsenenä saat lisäksi luottamusmiehen palvelut, vakuutusetuja, monipuolista koulutusta ja vapaa-aikaan liittyviä etuja.

Jäsenmaksu 1.1.2022 on 1,32 % ennakonpidätyksen alaisesta palkasta. Euromääräinen jäsenmaksu 5 e/kk (jäseneltä, joka jäänyt ilman palkkaa tai työttömyyskassan maksamaa etua sekä Kelan päivärahalle pudonneet jäsenet). Kannatusjäsenet 36 €/vuosi (myös vapaajäsenet, oikeuttaa Kuopion seudun Jytyn järjestämiin virkistystapahtumiin omavastuuhinnalla).  Opiskelijajäsenet 36 €/vuosi.