Talvisen kaunista helmikuuta

9.2.2024

Ihana kun päivät ovat jo valoisampia pidempään ja hei, kevättä kohti mennään!

Hallitus kokoontui tiistaina 6.2. etäyhteyksien välityksellä ja kokouksessa saatiin taas paljon yhdistyksen asioita eteenpäin. Kokouksen pöytäkirja tulee teille jäsenille sähköpostilla. Mutta alla muutamia poimintoja helmikuulle.

Toukokuussa olevat Itä-Suomen työhyvinvointipäivät Kolilla saivat jäsenet liikkeelle ja osallistumiset menivätkin ennätysajassa koko päiville täyteen. Yhdistyksenä olimme ajoissa liikkeellä ja tarjoamme 15 ensimmäiselle virkistysvastaavalle ilmoittautuneelle yhdistyksemme rahallista tukea.  Muistathan ilmoittaa osallistumisesi koulutusvastaava Satulle, jos ilmoittautumisesi on hyväksytty.

Kuluvan vuoden tapahtumia on aloitettu suunnittelemaan ja tulossa on nuorisojäsenille ohjelmaa, sekä kesäteatteria tällä kertaa Rauhalahdessa.

Lisäksi muistutan valtakunnallisista jytyliiton koulutuksista. Kannattaa tarkistaa esim. ammatilliset opintopäivät. Muistathan, että näihin voit pyytää yhdistykseltäsi sponsorointia.

Tiedotusvastaava, Piia

Koli Maaliskuussa -23 @Piia

Liisa Tirronen - uusi jäsenasioiden hoitajamme

Olemme saaneet helmikuun alusta uuden jäsenasioiden hoitajan mukaan joukkoomme  ja jäsenasioiden hoitamiseen hän aloittaa perehtymään heti puheenjohtaja Sarin opissa.

Toivotaan, että saadaan Liisasta esittely teille jäsenille piakkoin, kuten myös muistakin hallituksen aktiiveista ja toimihenkilöistä.