Sinustako luottamusmies?

3.5.2024

Sinustako luottamusmies? Me Jytyssä tarvitsemme uusia henkilöstön edustajia, tulevia työelämän kehittäjiä vuosille 2025–2028. Luottamusmies on mukana tekemässä parempaa työelämää, hän toimii työpaikalla jytyläisten edustajana. Hän neuvoo jytyläisiä työsuhteeseen liittyvissä kysymyksissä ja neuvottelee heidän puolesta työehdoista, sekä huolehtii että työnantaja noudattaa sovittuja sopimuksia ja palvelussuhteen ehtoja. ”Luottamusmies on myös merkittävässä asemassa kehittämässä työpaikan asioita. Jytyn luottamusmies on kiinnostunut työpaikan olosuhteista, haluaa kuunnella työntekijöitä ja olla heidän tukenaan. Luottamusmies tuntee hyvin työpaikan arjen. Hän kehittää ja vie asioita eteenpäin yhdessä henkilöstön ja työnantajan kanssa”.

Syksyllä valitaan tulevat luottamusmiehet toimintakaudelle 1.1.2025–31.12.2028.  Jos tunnistat itsesi yllä olevasta lyhyestä yhteenvedosta, ota yhteyttä rohkeasti tämänhetkisiin luottamusmiehiin saadaksesi enemmän tietoa.