Mitä uutta toukokuussa?!

2.5.2024

Kesää lähestyen ja sitä vartoen, ollaan yhdistyksessämme tehty paljon taustatyötä kesätapahtumien järjestämistä varten. Yhdistyksemme kevätkokous järjestetään alustavien tietojen mukaisesti tiistaina 28.5.2024. Tähän toivotaan tietysti mukaan teitä aktiivisia jäseniämme. Käsitellään sääntömääräiset asiat ja esillenostot.

Tiesithän, että ammattiliitto Jyty on perheystävällinen liitto? Meidän yhdistyksessämme vietetään valtakunnallista perhepäivää lauantaina 8.6.2024, johon ohjelmaa ja mahdollista kyyditystä selvitellään. Pistä päivä jo kalenteriin. Myöskin heinäkuussa on jäsenillemme kesäteatteri Rauhalahdessa, mutta tähän ei ole vielä esitysaikaa lyöty lukkoon. Seuraa siis myöhemmin tapahtuvaa tiedotusta, joka tulee teille sähköpostiin ilmoittautumisohjeineen.

Teiltä jäseniltä saadun avoimen palautteen kannustamana muutamat yhdistyksemme aktiivit ovat neuvotelleet teille paikallisia jäsenetuja. Näitä yhdistyksellämme ei ole ollut viime vuosina tarjota, joten näitä on kaivattu. Tarkista nyt jo heti voimassa olevat edut ja hyödynnä niitä arjessasi näyttämällä jäsenkorttiasi kassalla. Muutamia etuja on vielä neuvottelun alla, mutta näistäkin lisää myöhemmin... Tutustu tarkemmin sisältöihin.

• Fontanella Kylpylä, alennusta kylpylä-, kuntosali- tai squashkäynneistä.
  • Liikuntakeskus Kunnonsali Oy, alennusta kuukausijäsenyydestä tai 10 kerran käyntipaketista
  • Caralle Boutique -10 % alennus normaalihinnoista
  • Underground (korvakorut ja lävistykset) tuotteet -10 % ja palvelut -20 % normaalihinnoista
  • Puustjärven kello ja kulta Oy tuotteet -15–20 % normaalihinnoista
  • Kuopion suutarimestari -10 % palvelut normaalihinnoista (ei avaimet/kaiverrukset)

Muistathan lisäksi valtakunnallisen jytyläisen edun: Cityshoppari – puhelimeesi ladattava sovellus, jolla saat monipuolisia etuja ja alennuksia esimerkiksi useista ravintoloista hotelleista, laivamatkoilta sekä liikunta ja hyvinvointipalveluista. Sovellus kulkee mukanasi siellä missä sinäkin! Tutustu tarkemmin: CityShoppari - Ammattiliitto Jyty (jytyliitto.fi)

Onko sinulla työkollega tai tuttu, joka miettii liittymistä ammattiliittoon ja Jyty olisi hänelle oiva valinta?

Meillä on yhdistyksen oma suosittele jäsenyyttä – kampanja valtakunnallisen jäsenhankintakampanjan lisäksi, joka kannatta hyödyntää! Saat itsellesi suosittelijana ja uudelle jäsenelle Kotipizza – lahjakortin. Tämä etu ei jää käyttämättä 😉

Tutustu tarkemmin toimintaohjeisiin: suosittele jäsenyyttä – kotipizzan lahjakortti.

Tulossa:

• Kuopion seudun Jyty ry - kevätkokous 28.5.2024
  • Valtakunnallinen perhepäivä 8.6.2024
  • Kesäteatteri Rauhalahdessa heinäkuussa arki-iltana
  • Jytyn Syyspäivät idyllisessä Saimaan Kylpylässä 6. – 8.9.2024.
  • Jytyn liittovaltuuston vaalit Syksyllä