Helmikuun lopun kuulumisia

27.2.2024

Viime päivät ovat kelien suhteen olleet haasteelliset, mutta kevättä kohtihan me olemme onneksi menossa. Yhdistyksen hallitus kokoontui tänään etäpalaverissaan käsittelemään ajankohtaisuuksia ja suunnittelemaan tulevia tapahtumia.

Idän työtyöhyvinvointipäivät Kolilla yllättivät suosiudellaan järjestäjät ja paikat täyttyivät ennätystahtia. Serverit olivat niin täynnä innokkaita osallistujia, jotta osa jäsenistä oli kohdannut teknisiä haasteita. Näin ollen paikka on jäänyt saamatta. On todella harmillista, että näin vielä voi nykyaikana käydä.

Yhdistyksemme virkistysvastaava Satun järjestämä Ovikranssi - kurssi sai myös ilmoittautujat nopeasti liikkeelle ja tämä tullaan järjestämään täydellä osallistujamäärällä. Kesälle suunniteltua Rauhalahden teatteria on jo alettu selvittämään, mutta esitysajoista ei ole vielä saatu Rauhalahden puolelta vastausta. Jäsenistölle tiedotetaan heti, kun Satu saa esitykset, ajat ja järjestelyt sovittua.

Nuorisojäsenille on myös tulossa tapahtuma nuorisovastaava Reetan järjestämänä, johon kutsu tulee myöhemmin kohdennettuna nuorille. Itse näin yli-ikäisenä olen hiukan kateellinen mahtavasta ohjelmasta ;)

Jäsentapaamisia keväälle 2024 on suunnitteilla ja näiden aikataulutukset ilmoitetaan heti, kun ne saadaan sovittua kalentereihin. Kuten myös yhdistyksen kevätkokous - kutsu tulee teille myöhemmin.

Kevät on yleisesti loma-aikaa, joten muistakaa liiton tuomat jäsenedut vapaa-ajalle, varsinkin vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus.

Pysytään terveinä ja pidetään itsestämme huolta!

Tiedotusvastaava Piia

Näiden nettisivujen kautta tulleet ns. avoimet palautteet otettiin hallituksen käsittelyyn ja ideoita jatkojalostetaan, tai laitetaan myöhemmälle mietintämyssyyn.

Osa näistä liittyi yhdistyksen paikallisiin jäsenetuihin ja osa palkkauksellisiin epäkohtiin.